יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

ברצלונה

אין על חופשה בעיר ברצלונה, אם יש לכם אפשרות לבחור מקום אחד בלבד להיות בו בספרד, אין ספק שעיר החוף הקטלנית ברצלונה בצפון מזרח ספרד היא הדבר בשבילכם. היא גדולה ויפה, תוססת, מלאת אטרקציות, מוזיאונים, פארקים, מקומות שעשועים לילדים, חיי לילה, ספורט (הכוונה כמובן לקבוצת הכדורגל הנפרלה בארסה, הנחשבת לאחת הטובות בעולם) ועוד הרבה דברים טובים שלא תרצו לפספס. נכון, יש עוד מקומות שווים בספרד, כמו למשל עיר הבירה מדריד, דרום ספרד, האיים של ספרד ובראשם איביזה, אבל עדיין בירת קטלוניה לוקחת את כולם ובגדול. אפשר לטייל שם סוף שבוע ארוך, אפשר גם יותר ולבקר גם ברצועת החוף הצפונית קוסטה ברווה (עד שבוע ימים זה בסדר, יותר מזה כבר מוגזם), הכי טוב כמובן לשלב עם טיול גדול יותר בספרד כולה או באזורים אחרים באירופה.
אם הטיול שלכם קרוב, כדאי מאוד לבדוק כבר עכשיו מלונות ברצלונה ולהזמין מקום טוב במרכז העיר, אבל שימו לב, לא על שדרת הרמבלה כי רועש וצפוף שם מדי, הכי טוב ברחובות הסמוכים.
לגבי טיסות, ישנן כמה אפשרויות טובות לטיסה ישירה לברצלונה עם אל על או איבריה (חברת התעופה הלאומית של ספרד), כל יום יש לפחות טיסה אחת כזו. בעונת התיירות הבוערת תוכלו גם לבחור בין מספר טיסות שכר יומיות (צ'רטר).
שורה תחתונה, קחו את העיר הזאת בחשבון בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול בחו"ל, לא תצטערו על כך.

אין תגובות: